• Luni, Aprilie 29, 2024

Dragi clienți,

În contextul sărbătorilor pascale, dorim să vă informăm cu privire la programul nostru special în perioada următoare:

1 Mai - Vă informăm că nu vom fi disponibili pentru asistență telefonică în aceste zile. Totuși, vă punem la dispoziție suportul prin intermediul ticketelor de suport.

2 Mai - Vom fi disponibili pentru asistență telefonică dar vă punem la dispoziție suportul prin intermediul ticketelor de suport.

3-6 Mai - Nu vom fi disponibili pentru asistență telefonică în aceste zile. Totuși, vă punem la dispoziție suportul prin intermediul ticketelor de suport chiar dacă suportul tehnic va fi limitat.

Suport Limitat? În această perioadă, vă rugăm să aveți în vedere faptul că vom oferi un suport limitat, cu un timp de răspuns estimat între 6-8 ore pentru fiecare ticket deschis.

Acces la Helpdesk: Pentru orice întrebări sau operațiuni pe care nu le puteți efectua, vă invităm să consultați zona noastră de Helpdesk. Acolo veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări și detalii importante.

Dacă aveți nevoie de asistență, vă încurajăm să deschideți un ticket direct din contul dvs. de client, iar echipa noastră vă va oferi sprijinul necesar.

Ne cerem scuze pentru orice inconveniențe create și vă mulțumim pentru înțelegere. Vă dorim sărbători frumoase alături de cei dragi!

Echipa NAMEBOX.RO